سرباز ولایت

زندگــی چیـــز دیگــری شـده اســـت//// تا به نامــــت رسیــــده ایــم حسیــن

سرباز ولایت

زندگــی چیـــز دیگــری شـده اســـت//// تا به نامــــت رسیــــده ایــم حسیــن

دیدار مدحان با رهبری روز میلاد حضرت زهرا(س)

سلام دوستان

روز میلاد حضرت زهرا (س) دیدار مداحان با رهبری بود که ما هم توفیق حضور در این برنامه رو داشتیم

یک کلام:

جــــاتــــون خــالــــی...........

مطالب پر محتوایی رو رهبر عزیزمون عرض کردند من یک مطلب رو که آقا در مورد مداح ها و هیئت ها عرض کردند رو میگم.

یکى از وسایل منحصربه‌فردى است که ما داریم، آنها ندارند. این منبرها یکى از آن وسایل منحصربه‌فرد است؛ این مجالس روضه‌خوانى همین‌جور؛ این هیئات مذهبى همین‌جور. اگر محتوا و مضمون منبرهاى ما، مدّاحى‌هاى ما، هیئتهاى ما، نوحه‌خوانى‌هاى ما، محتوا و مضمون شایسته‌اى باشد، هیچ وسیله‌اى نمیتواند با آنها مواجهه و مقابله بکند، یعنى کاملاً منحصربه‌فرد است؛ ببینید، فرصت، این است؛ این فرصت را نباید ضایع کرد؛ این امکان را نباید از دست داد.

 بدتر از ازدست‌دادن این فرصت، این است که ما آن را در راه بد مصرف کنیم. اگر جلسه‌ى مذهبى ما و خوانندگى و مدّاحى ما یا منبر ما به این نتیجه منتهى بشود از پاى منبر، بى‌اعتقاد به آینده و ناامید از آینده بلند شوند، ما این فرصت را هدر داده‌ایم و کفران کرده‌ایم این نعمت را؛ اگر از پاى منبر ما یا مدّاحى ما مردم درحالى بلند شوند که هیچ‌گونه آگاهى نسبت به وضع خودشان و وظایف خودشان پیدا نکرده باشند، ما این فرصت را از دست داده‌ایم؛ اگر خداى‌نکرده جلسات ما، جلسات وحدت‌شکن باشد، این فرصت را از دست داده‌ایم؛ اگر کیفیّت حرف زدن ما یا مضمون حرفهاى ما جورى باشد که دشمنان ما را در هدفهایشان موفّق بکند، ما این نعمت الهى را - بَدَّلوا نِعمَتَ اللهِ کُفراً - (۶) تبدیل کرده‌ایم به نقمت؛ این را باید مواظب بود، باید مراقب بود.

و........

حالا حرفای خودم: دوستان من ،بنده با این حرف آقا به جایگاه بزرگ مداحی و هیئت ها پی بردم و اقرار میکنم واقعا هیچی بلد نیستم وقتی میشود از یک مجلس و هیئت بهترین استفاده ها را برد چرا هدر بدهیم وقت مردم رو،

بهترین استفاده وصل کردن مردم از طریق اهل بیت(ع) به خداوند

از خدا میخوام کمکمون کنه که بتونیم این کار عظیم رو به نحو احسن انجام بدیم و واقعا کاری کرده باشیم

نه حرف...

یاعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.